tiistai 6. joulukuuta 2011

Ihmeellinen joulukalenteri, osa 2

"Onko meillä villalankaa?" kysyi ukko eilen illalla nukkumaan mennessään.
"Minkä väristä?" minä vastaan vähän empien.
"Ei sillä ole merkitystä. Tarvitsen noin puolitoista metriä."
"Ai jaa. Mihin ihmeeseen?"
"No pitääkö sitä heti ruveta utelemaan? Satun vaan tarvitsemaan."
Niinpä minä sitten etsin hänelle pätkän mustaa lankaa ja jätin sen kylppäriin partakoneen viereen, jotta hän muistaisi sen aamulla korjata siitä talteen.

Aamulla, ukon lähdettyä töihin, kömmin ylös sängystä ja tassuttelin keittiöön. Oli minun vuoroni avata joulukalenteri! :)

Ei helevata...

Musta villalanka...
... jonka päässä on tonkallinen Lasolia!!! :D

Mykistävä näky!

Tämä on kyllä paras joulukalenteri ikinä! ;DDD

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heheee vähänkö hauska juttu....

Prusiluska kirjoitti...

Huolehtivainen mies, olet onnekas.

Annina kirjoitti...

Hauska mies sulla :D

Kirsi kirjoitti...

Heh heh tosi hauska!!! Teillä kyllä huumoria riittää, mutta itse asiassa toihan oli aika ajankohtainen "lahja".

Meän Satu kirjoitti...

:D Ihania ootta molemmat :D

Senni kirjoitti...

Työ ootto kyllä ihania hassuttelijoita! :)

Olivia kirjoitti...

Kiitos kaikille ihanista kommenteista <3

Prusiluska, mie oon tosiaan onnekas, tuollaisissa pienissä arjen huolehtivissa teoissa se rakkaus näkyy :) Viime talvena ukko oli käynyt ostamassa minulle autoon tuulilasin peitteen, jotta pääsisin iltaisin helpommin ja nopeammin töistä kotiin, kun ei tarvitse tuulilasia putsata lumesta ja jäästä <3

Annina, on se hauska ja sopivan pölhö ;)

Kirsi, ihan totta, ja minulla on lasolit aina lopussa :D

Meän Satu, kiitos, niin oot siekii :)

Senni, ei me aina olla näin hauskoja ;))) Mutta sen hassuttelun voimin jaksaa sitten ne eripuratkin paremmin!