sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Oli pakko huutaa!

Voi veljet, olen huutanut itselleni ryijyn! Olen vuosikausia haaveillut ryijystä, sellaisesta vähän modernimmasta, jossa on värit ja sävyt kohdallaan... Sellaisesta, joka on yleisilmeeltään vaalea ja raikas, mutta ei kuitenkaan pliisu... Sellaisesta, jonka olemassaolon olen nähnyt sieluni silmin, mutta jota ei ole tullut vastaan (ainakaan sopivaan hintaan)... Nyt sitten tärppäsi!

Minulla on ryijy!!! Kallista päätä, niin näet ryijyn oikein päin ;)

Ryijy ei ole kovin suuri (125 x 85 cm), joten se ei dominoi liikaa ja se on helppo sijoittaa. Se on ihanan 50-60-lukuinen, eli juuri sellainen, joka olisi voinut olla talomme seinällä jo alkuperäisillä asukkailla - ehkä jopa talon rouvan itse kutomana :)

Ja kohta se on minulla! Oma joululahjani itselleni :) Seuraavaksi täytyy pyytää ukolta joululahjaksi lupaa ripustaa se seinälle! ;D Hän ei tule ilahtumaan tästä laisinkaan yhtä paljon kuin minä (noin niin kuin miedosti ilmaistuna), mutta onneksi hän on taivuteltavissa... ;)

Onnellista viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Kaunis ryijy! Värit ovat todella hyvät (sopivat tähän blogipohjaankin). :)

Olivia kirjoitti...

Kiitos, Ti! :) Minustakin värit ovat kauniit - ja piti oikein tulla katsomaan, miten ne sointuvat tähän blogipohjan väriin ;D Oikeassa olet, hyvin sopivat!

Meän Satu kirjoitti...

Oi kiva ko löysit miellyttävän ryijyn ittelle joululahjaksi! :D ja ihanan vaaleahko väri ja soppii kyllä just teän talloon :)
Meilläki on minun mummon joskus pottasota tekemä isohko ruskeasävynen (upea!) ryijy, son ihana mutta just nyt ei oo paikkaa seinillä :) Aiemmin on ollu mutta vaihtelu virkistää :) Sitte ku sisustus tummuu niin pääsee takas seinälle :)

Ihanaa joulunootusta <3

Olivia kirjoitti...

Satu, toivottavasti sinulla oli ihana joulu :)

Ihan totta, että sisustuksen vaihtuessa ne upeimmatkin asiat pääsevät välillä lepäämään - sittenhän ne tuntuvat taas kuin uusilta, kun niitä kaivelee esiin :) Ja mummon tekemä ryijy on varmasti oikea aarre <3

Hyvää uutta vuotta sinulle!