keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Kestävää perintöä

Tämä perijätär nettosi pankissakäynnillään parisataa euroa! Minulla on nimittäin vuosikaudet kummitellut tilitiedoissani jokin lapsuuden aikainen säästötili, jossa on näkynyt olevan rahaa yli 200 euroa, mutta jonka säästökirjaa ei ole enää olemassa. Ja saadakseen rahat, on täytynyt olla tuo säästökirja :( Noh, nyt homma vihdoin hoitui, tili lopetettiin ja rahat siirrettiin nykyiselle tililleni! Jes!

Entä sijoitanko rahat noihin aiemmassa postauksessa mainitsemiini työpöytään, tasoon tai naulakkoon? No en! :D Maksoin nimittäin kaksi laskua, tankkasin auton ja ilahdutin lopulta itseäni jollain ihan muulla kuin suunnitellulla:

Ikuista iloa aina vihannoivista kukista: ritarinkannuksia Pentikistä!

Päätinkin juhlistaa tätä ukon ja minun vuosipäivää muutamalla kukalla :) Ja aina, kun katselen noita kukkia, voin muistaa pientä perintösummaa itseltäni itselleni sekä ukon ja minun yhteisen taipaleen 3-vuotis-etappia! Olen tyytyväinen <3

3 kommenttia:

Meän Satu kirjoitti...

Onnittelut 3-vuotispäivälle :)

Meillä tullee ens huhtikuussa 16v ensitappaamisesta ja naimisissaolosta samassa kuussa 13v vaikka olin tuolloin vannoutunu sinkku ja miehen piti olla tuolloin vain yhen illan hoito :p Toisin kävi :D

Ja sie ihana lemmekäs Kostaja <3
Ihana kirjotus paperirullassa :)

Olivia kirjoitti...

Kiitos Satu! :)

Niin se voi elämä tuoda eteen ihmeellisiä asioita, yhden illan hoitoaika venyy ja edessä onkin pitkäaikaissairaus ;D

Onneksi elämä järjestää yllätyksiä!

Meän Satu kirjoitti...

Hihi :D Hyvä tuo pitkäaikaissairaus :D

Ihanaa viikonloppua :)